MAJOSZ Quality Club powered by TRIGO: Új trendek – Távol-Keleti Customer Quality elvárások

Megosztás

2024. április 10-én indult a MAJOSZ Quality Club powered by TRIGO, melynek célja a szakmai párbeszéd, tapasztalatmegosztás és a vállalatokon átívelő kapcsolatépítés elősegítése. Első alkalmunkon egy nemzetközileg jelentős trendet jártunk körbe: Új trendek: Távol-Keleti Customer Quality elvárások. A Szatmári-Jászi Eszter irányította beszélgetés remek hangulatban telt, a résztvevő minőségügyi szakemberek aktivitása minden várakozásunkat felülmúlta. Köszönjük, hogy velünk tartottatok, mi már készülünk a folytatásra!
Nézzétek meg videós összefoglalónkat és legközelebb ti is csatlakozzatok ehhez a remek csapathoz!

Tagjaink körében a főegységek, a részegységek és az alkatrészek gyártói egyaránt képviseltetik magukat